NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor samorządowej jednostki organizacyjnej
„Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w samorządowej jednostce organizacyjnej „Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”
na stanowisko urzędnicze: specjalista ds. księgowości
Miejsce wykonywania pracy: |
Centrum Usług Wspólnych w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Liczba stanowisk pracy: 1 |
Wymiar etatu: pełny etat |
Rodzaj umowy: umowa o pracę |
1. Wymagania niezbędne:
a. |
obywatelstwo polskie, |
b. |
kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku: - wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i co najmniej 2-letnia praktyka w księgowości, lub - wykształcenie średnie i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, |
c. |
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, |
d. |
niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia, |
e. |
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, |
f. |
dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem programu Word i Excel), |
g. |
znajomość programów księgowych, |
h. |
znajomość zagadnień rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. |
2. Wymagania dodatkowe:
a. |
znajomość przepisów prawa, m.in.: - ustawy o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351), - ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869), - ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.), |
b. |
doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, |
c. |
samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy, |
d. |
wysoka kultura osobista, |
e. |
umiejętność analizy i syntezy informacji. |
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. |
dekretacja dokumentów oraz prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu jednostki oraz ZFŚS, |
b. |
systematyczne i chronologiczne księgowanie operacji finansowych, |
c. |
kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym, |
d. |
wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych, |
e. |
obsługa rachunków bankowych jednostek obsługiwanych, |
f. |
terminowe regulowanie zobowiązań jednostek obsługiwanych, |
g. |
rozliczanie finansowe projektów realizowanych ze środków zewnętrznych, |
h. |
naliczanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i jego aktualizacja, |
i. |
sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych i statystycznych, |
j. |
prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT, sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7, plików JPK, |
k. |
prowadzenie ewidencji środków trwałych majątku, nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku, |
l. |
współpraca z dyrektorami szkół, |
m. |
zastępowanie innych pracowników jednostki na stanowiskach pracy w przypadku ich nieobecności, |
n. |
wykonywanie innych poleceń przełożonego. |
4. Wymagane dokumenty:
a. |
życiorys (CV), |
b. |
list motywacyjny, |
c. |
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, |
d. |
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub w przypadku aktualnego zatrudnienia - zaświadczenie), |
e. |
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia, |
f. |
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór, |
g. |
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw obywatelskich, |
h. |
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo i skarbowe, |
i. |
do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia osoby ubiegającej się o zatrudnienie, |
j. |
wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „stwierdzam zgodność z oryginałem” wraz z datą składania oświadczenia. |
Wskaźnik zatrudnienia: w miesiącu maju 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 02 sierpnia 2019 r. do godz. 15 00 na adres:
Urząd Miejski w Łochowie
ul. Aleja Pokoju 75
07-130 Łochów
z dopiskiem na kopercie
„Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie, stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Łochowie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Łochowie przy ul. Aleja Pokoju 75.
|
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Łochowie |
Krzysztof Szulim |
|
…….…………………………………………. (podpis dyrektora CUW) |
Łochów, dnia 19 lipca 2019 r.